det är onsdag

heeeeeej!
idag vaknade jag o agnespagnes vid typ halv två, så vi skyndade oss att göra iordning oss & äta oss så, för vi skulle te täby och köpa present till mois. Skulle gärna säga vad vi köpte men det går inte eftersom moa kan kolla in min blogg haha (: men jag hoppas hon blir glad iaf (; ja köpte också en maskara och en pinsett så jag har precis duschat och noppat ögonbrynen. Sen har jag packat för imorgon ska jag sova hos moa, hon fyller år. Vi ska typ åka ut med hennes båt och fira henne och äta middag där och så (: really funny.
Sen på fredag så åker jag och moa hem till hennes mamma och fixar inför hennes fest.
Jag vet inte riktigt vilka som kommer, det blir runt 10 iaf tror jag.
Men nu ska jag äta middag .. haha halv 10 x) och kanske kolla på ngn film (:

pussar eriica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0