Hemma från Linapina

Hej (; allt bra med er ?
ska berätta lite om igår: Jag och Lina åt middag hos henne, taacos som var jätte god. Sen cykla vi och mötte agnes vid trevehallen och så cykla vi förbi matilda som bor där och jag hämtade min cykel och vi snackade ett tag med henne och sen så mötte vi moa och cyklade hem till mig och hämtade lite filmer och jag packade lite saker. Efter det så cyklade vi till statiol vid söraskolan för allt annat var stängt, klockan var typ 22:30 och där köpte vi lite godis och så. Agnes kort funkade inte, satt det tog typ evigheter innan vi blev klara, för hennes pappa var tvungen att sätta in nya pengar på hennes kort. Sen när vi äntligen hade kommit därifrån så cyklade vi runt lite typ, träffade jakob som var as sur eller han typ spelade sur :s hah, sen vid typ 23:30 cyklade vi hem till lina och började bada i hennes pool (; vi badade kanske i en timme och sen gick vi in i stugan där vi skulle sova och kollade på en massa filmer.
 Vi såg Hide and Seek, eragon, my best friends girl och när vi hade sätt klart dom så var klockan typ halv sex så somnade typ alla, för vi var så trötta och så vaknade vi igen vid typ halv 12 och då börjadse vi kolla på saw, den var inte specielt läskig utan väldigt bra faktsikt och efter det så gick vi upp och åt frukost och sen badade vi i linas pool typ hela dagen. Sen gick vi upp och la och solade och alla typ somnade i solen sen vaknade vi typ en timme senare vid typ fem och då åt vi vattenmelon och drack iste, och sen hämtade pappa mig :) så nu sitter jag här, och vi ska typ snart äta middag tror jag.

Lite senare ikväll ska jag åka och möta agnes för jag har en massa kläder som är hos henne, som jag behöver innan vi åker till mallis. Imorgon ska jag och matilda åka till täby, jag måste kolla efter någon bikini och en tunika som jag kan ha om vi går ut och äter (; jag skriver mer ikväll eller imorgon. Vi hörs ha det bra och glöm inte att kommentera.
puss puss erica

Kommentarer
Postat av: rebecka

svar: hej gumman!

okej, men tack ändå! :D <3

aa, det ska jag göra. pussen

2009-07-02 @ 11:23:54
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
Postat av: rebecka

svar: höh, ;D jag har absolut ingenting för mig just nu. själv då? <3 puss

2009-07-02 @ 11:48:29
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0