majs?

hejhej hallå, chachacha läget? okej dokej . jag heter agnes och jag sitter här i mitt rum med en filur som kallar sig för erica, hm ... (?) eh, jag tror vi har druckit lite för mycket bdricka sååå .. we cant sleep ;/ the clock is 04:11 and it is 45678 grader outside the door, by the way (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) JAG HAR EN NY DÖRR MED FYRA FYRKANTER I . tjohi .

imorgon, eller idag .. ska vi till täby C inte K och inte G .. C ! C som i citrion och cykel. OKKK??? bra. då försätter vi : vi ska buya en presentioooooze till moizeoooozeeee som fyllerziooooze årizoooeoee på torsdag. mhm? *agnes&erica rörelse*
vi ska köpa *VISÄGER INTE VAD* kul va? eh okej . najs , rimmar på bajs och majs och kajs sajs dajs och bajs, vajs, bajs igen .. och lite mer bajs . erica tycker jag är töntig. ÄGG??!?!?!??!??!?! kokta eller stekta? salt eller peppar? .... eller kanske både och ... vad vet jag? YOU ARE THE BOSS ! msn startsida.



twilight .

kram agnes eller puss, vad du vill gullet ;) GRRRRRRRRRRRRRR



ps : erica har blå trosor
erica: MMM väldigt fina, AGNEEEEEEEEEEEEEEEEES .  jävla energidrycker nu kommer jag inte kunna sova ... *zZzzzzZzzzZzzzzZzzzzZZZzzzzz*


Kommentarer
Postat av: erica

haha, agnes är knäpp (:

2009-07-22 @ 21:13:28
URL: http://lifeoferiica.blogg.se/
Postat av: agnes

inte knäppare än erica :)

2009-07-23 @ 01:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0