Mallorca bilder

Jag orkar inte berätta om allt vi gjorde på mallis så det blir en massa bilder istället !














Ordningen är ifrån första vänster högst upp till sista höger längst ner :)

1. Ifrån flyget
2. Frukosten var seriöst den godaste jag ätit x)
3.Poolen
4. Vi åkte upp till bergen och kollade
5.vid poolen nya bikinin
6. palmer
7. havet
8. från bilen
9. jag x)
10. pappa vid en kyrka
11. mamma och nella vid kyrkan
12. jag x)
13. värdens godaste dricka
14. Nellapella
15. Nella & Mamma sista kvällen
16. Jag & pappa sista kvällen
17. lillasyrran
18. Jag ute och går x)
19.mor och far
20. ingen kommentar
21.älskar dom
22. På väg till bröllopet ( stavas det så?) 
23. på väg till bröllopet ( stavas det så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0