Måndag

Hejhopp.
Igår så efter vi hade varit vid hagarna ja och elin, så åkte vi hem till mig. Vi satt vid datan ett tag och sen gick
vi ner och lagade mat x) haha, det blev typ hamburgarebiffar,pommes,ägg,bacon o typ sallad x) haha, a vi blev
rätt mätta sen, och vi kollade på twilight när vi åt, sen vid typ halv åtta kom elins mamma med saker till henne, men
hon hade glömt tandborste så vi gick ner till centrum och köpte den och två marabou i daim och sommar :Dhah, sen
kollade vi på saw :D den var inte specielt läskig, bara kul & sen somna vi, för vi skulle upp vid halv 10 dagen efter.
och maria smsade och sa att jag också kunde rida, satt på morgonen åt vi frukost och fixa oss, sen så hittade jag inte min hjälm eller mina sköna ridbyxor satt vi åkte upp till skånsta och kollade  i mitt skåp & där låg det, så jag fick
byta om i bilen till lervik, där dom stod i hagarna, sen mötte vi maria vid garaget, och en annan tjej, som jag inte vet vad hon hette x). och så lasta vi cyklarna med sadlar, träns,grimmor o borstar och gick ner till hagarna och hämtade hästarna, jag skulle rida zeppelin och elin ruth och maria chester och hon andra skulle rida bobo :D haha, så vi red ut rätt

länge och det var jätte mysigt, och sen senare sa maria att det var okej att jag blev medryttare på chester sen när skolan börjar typ, när dom flyttas tillbaka till margretelundstallet. Hon sa också att jag och elin fick tävla med chester var lite jobbig och hoppa, men det får jag väl ta och träna med honom :D & dom var lite jobbiga och lasta men vi skulle träna det med dom också. Sen så åkte jag ochelin hem, hennes mamma hämtade oss. Sen när jag kom hem så sa jag till mamma att jag inte ville följa med till dalarna, jag vill ju liksom vara med på moas fest, satt det var okej, så jag ska sova hos moa i två nätter och sen om dom ska stanna uttligare en natt, får jag sova här hemma med mormor. Haha, sen åt jag en macka för ja var jätte hungrig efter ridningen såklart, sen sa mamma att vi skulle på middag hos grönkvist, satt jag hoppade i duschen och jag har precis klätt på mig, det blev bara jeans leggins och ett linne (: så jag ska bara fixa håret och sminka mig lite sen är jag klar, vi ska typ åka om tre kvart (: & imorgon får jag se hur det blir antagligen typ granngården med mamma och handla lite saker (: Jag skriver hos grönkvistarna eller sen när jag kommer hem or imorgon :) vi får väl se, ha det toppen allihoppa, det blev ett långt inlägg idag. Pussar erica



Kommentarer
Postat av: Elin

Chester sötnos :)

2009-07-21 @ 16:49:13
URL: http://elintheresestarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0