om moas fest


hejsan svejsan (:
I torsdags åkte jag & moa ut med hennes båt och så sov jag där och så, sen på fredagen
så åkte jag och mo hem till hennes mamma och fixade inför festen och duschade och så.
Sen vid sex kom typ alice,elin,matilda,agnes,amanda och mollie och så tog vi en drink och
sen fixade tacos, sen åt kladdkaka, och sen drog ut typ (: vi hyrde två skräckfilmer, hah
och killen var schysst & sa vilka som var bra och sen så körde vi på att vi var femton men ja..
matilda höll på att förstöra allt genom att ba : jag vill inte ljuga om min ålder hörrni x) haha, men a
det gick ju ändå. sen gick vi runt vid typ centrum och snackade med ngra killar soom stod uppe i
fönstret x) trevliga var dom och söt hund hade dom också som hette disel (:
sen åkte vi hem och kollade på skräckfilmerna och sen typ gick jag & matilda o mollie och la oss
för vi skulle iväg tidigt, (: och klockan var väl runt halv4& sen kom agnes,moa och alice och kom
upp & tog kort på oss, satt vi vaknade :o

 
moa och jag ute på grinda (:                         jag & jill på grinda







amanda & agnes


elin



mollie och alice



matilda & mo


ingen kommentar


mästerfotografen agniiish som väckte dessa fyra små s; små söta sovande saker / agnes

puss eri




ca

Kommentarer
Postat av: alicebergqvist

haha , på sista bilden är de bara 3 xd <3

2009-07-27 @ 23:19:18
URL: http://alicebergqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

du stog inga kommentarer :P just drf måste ja kommentera xd hahha nej skojja men ni ser ut o ha kuul på bilderna :D haha <33333333333

love till erica <3333

2009-07-31 @ 19:33:09
URL: http://carroliitagustafsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0