Torsdag

hhello (:
g håller på att packa inför mallorca imorgon, herregud vad mycket kläder jag tänker ha med mig , haha mamma sa att jag får ta en egen stor väska med kläder så får hon och nella dela x) haha, grymt skönt att ha en egen väska. Just nu så tänkte jag ta en pause ifrån packandet. Mamma och pappa är och byter pappas badshorts som var för små.
Nella är och pratar med Lena som är här och väntar på att mamma ska komma hem (: Imorgon åker vi till varma mallorca, och jag kommer bada och sola hela dagarna. Jag har fått en shopaholics bekännelse i pocket så den och så länge vi båda andas den fjärde twilight boken ska jag läsa på planet och vid poolen.
Sen har pappa laddat in typ 600 låtar till på min ipod satt nu har jag typ 750 låtar på den, så jag lär inte bli uttråkad av mina låtar :)
ndag har jag vart med sötisen matilda och vi var i täby och shoppade lite. Matilda köpte en vit t-shirt med ngn gubbe på (; haha och en rosa fin tröja. & ja köpte en svart tunika som jag ska ha när vi går o äter på mallis o en bikini :) det var jätte utplockar , såp det blev olik över och underdel, men det blev rätt fint ändå. Jag slänger in en bild på bikini och en på tunikan om jag hittar den på ginas hem sida :) Jag tror jag förhoppningsvis hinner skriva imorgon innan vi åker :) Så vi hörs imorgon. Pussar erica




hittade ingen på min tunika


Kommentarer
Postat av: jennifer

frågestund i bloggen! :)

2009-07-03 @ 15:44:51
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0