090623

Hola amigos :)
Jag har typ legat och solat hela dagen, och lite resultat blev det faktiskt (; sen vid typ halv 4 så gick jag ner till centrum för att träffa agnes lite, hon skulle köpa minitomater x) men hon gjorde inte det, vi köpte glass istället. Sen gick jag hem till mig och jag sitter här och väntar på att maten ska bli klar.
Vi ska nämligen fira min lillasyrra idag eftersom hon fyller tolv år, så det blir tårta mums.
Imorgon ska jag iväg och bada med elin,agnes och moa vid dommarudden, vi ska ta med oss lunch och bara sola och bada hela dagen (; häärligt ! Senare ikväll så tänkte jag inte dra ut, jag tänkte vara schysst och stanna inne och kanske kolla på film med min lilla syster eftersom hon fyller år. Haha jag har köpt födelsedags present till henne, men jag vågar inte skriva det här ifall hon kollar i min blogg x) bäst att vara på den säkra sidan liksom (:
skriver ikväll eller imorn
pussar erica
slänger ut lite bilder också :)








Kommentarer
Postat av: agnes

vadå hahaha? :p <33

2009-06-23 @ 20:44:40
URL: http://hejagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0