agniiish in thaaa house

Hejsan hoppsan! Nu är det jag, Agnes, som sitter här och skriver lite. Erica håller just nu på att packa för vi ska ut med båååten! Wohoiii! Erica kan liksom inte bestämma sig vad hon ska ha på sig, man ba ja. Men hon är fräsig som alltid ;) Höhöh. Nu ska hon byta trosor om någon undrar. Neeeeeeeej, men att vi hörs väl snart.

- man ba ja, kolla värsta randen, i'm the king of land, säger erica och dansar.
- öööh?
- kan man bli roligare?
- JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
- skönt att man vet hur det ligger till här då, ÄT MIN HUND, ÄT MIN HUND! sluta skriv allt jag säger?
- MOAHAHHAHAHAHHAHAHAH.
- hmm .. ska jag ha den ljusblå eller mörkblåa handuken? vi lägger allt i hyllan här då. (visar twilightboken) man ba ja!
- öööh . hahha :p
- ÅH MIN KAMERA FUNKAR, pappa laga den, man ba älskar honom. i love, i love. (erica sjunger) i'm so sexy sexy (och tar kort på sig själv) SKRIV INTE DET HÄR!

Hahhah, men det gjorde jag ändå. Puss gullet :)

helan och halvan


Kommentarer
Postat av: agnes

agnes är en nörd om någon undrar

2009-06-25 @ 14:19:40
URL: http://hejagnus.blogg.se/
Postat av: agnes

haha, jag kan inte hjälpa att jag är såååå snygg !!! :D:D:D förlåt erica , men den som är sexig det är jaaaaag !!!! :D:D im so sexy sexy



2009-06-25 @ 14:20:35
URL: http://hejagnus.blogg.se/
Postat av: Agnes

hurru erica din lilla korv, sluta skriv kommentarer i mitt namn okej? jag lägger ut bilderna på pea då. feel the pain! puss gullet :)

2009-06-25 @ 14:26:15
Postat av: Denise

Haha, fan vad roligt! ;D

2009-06-26 @ 17:13:07
URL: http://colbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0