Fredag

tjao
jag sitter här med jennifer kristina riddersäter alderfalk, vi ska äta ngt sen åka till stallet och rida woooho.. 
vi har haft brännbolls dag. HAHAH och jag ramlade, och fick as ont i handleden, så jag hoppade över ngra gånger och sen hoppade in i matilda,malin,matilda,anna,agnes och jennifers lag :D haha och jag tog bollen två gånger, haha fett coolt.
Jennifer har varit i centrum och köpt present till mig (A) haha, och aa.. Jag och jennifer ska tönta oss och spela sims3 nu :D
haha, a men skriver ikväll
PUSSAR
.. & jennifer hälsar


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA ramla du ? jääävla loooser !

2009-06-11 @ 16:41:24
Postat av: erica

ja, det gjorde jag & jag hatar verkligen folk som skriver anonymt, så jävla fegt att in stå för det man skriver.

2009-06-14 @ 18:02:02
URL: http://lifeoferiica.blogg.se/
Postat av: jennifer

erica , du var så sjuuukt gullig när du ramla (; <3 älskar dig!

2009-06-21 @ 21:04:09
URL: http://aalderfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0