Godmorgon sverige

jag blev väckt för typ en halv timme sen :s, nella kommer in och ska ha hjälp med sin blogg & jag orkar verkligen inte gå upp.. men jag kan ju inte somna om när någon har väckt mig, satt jag blir tvungen att gå upp, även om jag är jätte trött.
Idag ska jag vara hemma och fira nellis pellis, och hennes kompis kommer typ hit satt jag funderar på att lägga mig ute på balkongen och njuta av sommarvärmen.
det är 26,2 grader och klockan är bara tjugo i tolv, satt jag ska ligga och steka idag :)  jag måste bli brunare, jag har en rand men aa, den syns ju inte så mycket. Jag kan ju bli brun men det tar ett tag ju (A)
Hoppas värmen håller i sig till på torsdag, eftersom vi ska ut med båten så hoppas jag det blir lika varmt, (-;
nej nu ska jag ta någonting och äta och sen börja sola :) skriver ikväll pussar erica




blir man inte lite sugen på jordgubbar när man ser denna bild?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0