hhejhopp

Jag slänger in ett kort litet inlägg igen. Tycker inte ni jag blivit duktig som har skrivit tre inlägg idag?
Jag har väl inte haft någonting att göra x) det blir lätt att jag sitter framför datan när jag inte har ngt att göra.
Vi har precis firat min syrra, hon fick en laptop :) asbra som man kan se på film med, inbyggd webb och mic och med as stor skärm, sen fick hon present kort av mig på kicks för 200 kr och lite andra grejor.
 
Vi åt tårta som mamma bakade som blev helt misslyckad, haha den blev as liten, för den sjönk ihop och så menmen, god var den iallafall. Hahha och så kopierade pappa ut en shoppaholics bekännelse till mig (a) så jag ska snart se den med syrran. 
Imorgon måste jag ställa klockan :), så jag kan skriva ett litet inlägg på morgonen om jag orkar eftersom jag ska iväg runt 12.
Ställer jag inte klockan kommer jag vakna runt 1-2  xd. Nej nu ska jag vara social mot nella
Pussar erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0