ingen rubrik

hhej^
Min dag :
jag vaknade vid typ 11 tror jag, och så började jag smsa med sara, hon skrev att hon inte kunde vara med mig idag för hon skulle rida och ha fotbollsträning, så ja förväntade mig en hemma dag själv. Så jag började läsa ljudet av ditt hjärta, jag läste typ två kapitel sen så gick jag upp och åt frukost och kollade på tv.
Sen vid typ ett halv två så smsade elin och ville göra något :D så jag började fixa mig och sen kom hon runt två tror jag, vi spelade typ sims 3 hela dagen, haha förlåt om jag inte la upp några bilder från sims men glömde ta några. HAHA moa var lebb bara för att hennes tjej var rik så vi ville också bli rika :D satt moa fick bli lebb x) haha!
Sen åkte elin iaf vid typ sex halv sju tror jag :) & jag fortsatte spela ett tag och sen åt jag någon äcklig middag ;s & nu sitter jag här. Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Jag hör nella säga till mamma att hon vill ha datorn och att hon vill ha webbkamra x) haha och mamma svarar att hon inte ska hålla på att skicka ut bilder på sig själv HAHAH, min familj är lite .. udda :D
hon kommer inte få datan :) jag vägrar !!
SKRIVER MER SEN !
PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , stackars moa (; <333

2009-06-15 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0