Lördag

Tja
Jag vaknade för typ en timme sen , så jag gick upp & mamma o nella är tydligen i centrum och handlar och pappa håller på att sjösätta båten , ÄNTLIGEN liksom , vi åker kanske ut i veckan eller helgen om det blir fint väder då :) Igår var vi hos grönkvist och firade midsommar vi kom hem vid typ två. Idag vet jag inte vad jag ska göra typ bara vara hemma i think. och imorgon ska vi typ till farmor. Nu skulle jag vilja ha sommarväder, jätte varmt :D.  Nejmen det ska ju regna hela jävla tiden :s . & juste igår klippte jag mig. FYFAN säger jag bara, jag dööör allvarligt, det är såå jävla kort, jag tänker ha toffs och bulle tills  det växer ut igen. ååh, det är så fult seriöst. jävla frisör!! hon klippte mer en jag sa ju.Nej nu ska jag äta frukost x) skriver mer ikväll eller imorgon, jag får se
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0