MALLORCA PÅ FREDAG !

godmorgon allihoppa :)
då är det bestämt vi ska till mallis på fredag (; båten pajade ju förra veckan, satt alla våra planer sprack ju helt. Vi hade tänkt att vara ute med båten hela sommaren. Så vi hade ingenting att göra, så vi bestämde oss för att åka till mallis ;) Vi åker alltså om 4 dagar med idag, gud vad kul. Hotellet heter Cala millor park och ligger i cala millor i mallorca. Någon som har varit där eller ska dit ?
Skriv och berätta om det isåfall :) jaja, jag tar med mig min kamra dit så ni kommer få en massa kort (; puss puss 

& idag ska jag sova med lina, agnes och kanske moa. Jag tror vi ska sova hos lina, jag ska bara packa, klä på mig och äta sen ska jag cykla till henne, jag skriver mer ikväll (: juste jag ska lägga ut bilder på tre olika bikinis jag inte kan välja imellan :) gör det efter det här inlägget puss puss erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0