Måndag

Hejhopp
ska berätta lite om igår & idag
Igår: Agnes sov hos mig, satt vi gick ut på kvällen och träffa moa, vi gick runt och hade trist, satt vi bestämde att moa också skulle sova hos mig, så vi gick hem till mig vid typ tio halv 11, sen tog vi agnes cykel och cyklade alla tre på den hem till moa och hämtade hennes saker, sen cykla vi till statiol och köpte godis,chips och cola och eftersom det tog så lång tid att cykla eftersom vi bytte den som skjussade två hela tiden , så var vi inte hemma hos mig förnst halv 12. Så vi gick upp och såg på film & sen somna vi :)

Idag: Så vaknade vi vid halv ett, så vi skyndade oss att äta frukost och klä på oss, sen cyklade vi till lina och var med henne hela dagen och så vi badade i hennes pool och gjorde någon dålig show och en massa (; sen cyklade jag hem och åt middag och vet ni? jag har städat hela mitt rum damsugit och allt (: jag borde få diplom eller något.
Imorgon fyller min syrra år :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0