Onsdag

Hello ;)

kom hem för kanske en timme sen ifrån lina, så jag har precis duschat för jag stank klår i håret :)
Vi har badat och solat hela dagen i hennes pool (; sjukt härligt.
Igår så badade jag lina och moa vid typ tolv / halv ett och det var ju jätte kallt i luften satt poolen ångade, jätte skönt var det!
& sen gick vi in i hennes pappas studio, det är ett litet hus precis brevid huset däriinne skulle vi sova. Satt vi kollade på två filmer, wildkild och legelly blondes .. & djävulen bär prada som vi kollade på innan vi badade. Sen somnade vi typ runt halv 5 och vaknade sen vid tolv. Då åt vi frukost och sen la oss och solade vi poolen, vi körde vollyboll i poolen också det va as roligt (a)
Jag ska be lina skicka alla korten hon tog också, så kan jag lägga ut några om ni vill?
Imorgon ska jag typ med mamma & nella till täby eller jag vet inte om det blir så, och sen ska jag och kanske elin till stallet, så får hon hjälpa mig vara stallvärdinna, om hon vill & kan (-;

och nu ska jag gå och städa mitt stökiga rum -.- , och sen ska jag antagligen äta.

& juste, någon som vet när repriserna till desperate housewives ?!
Jag missade det igår så glömsk som jag är :s

puss

bild på mig och min syrra på birka paradise typ förra året :)jag vet, jag ser lite .. konstig ut, men jag får bjuda på den!
det va ett tag sen jag la in bilder, så det får bli den x) haha

Kommentarer
Postat av: nella

TA BORT!!!!!

2009-06-17 @ 19:16:12
Postat av: nella

SNÄLLA !(:

2009-06-17 @ 19:16:33
Postat av: erica

noop !:D

2009-06-20 @ 15:18:08
URL: http://lifeoferiica.blogg.se/
Postat av: jag

jag ser helt muppad ut

2009-06-23 @ 12:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0