pluggpluggplugg.. -.-

tjao
Idag har jag varit i skolan såklart, vi har inte gjort något speciellt. Juste jag fick reda på mitt matteprov resultat :) det var rätt bra för vara mig faktiskt 32 av 40, så jag är super nöjd. Sen fick vi prata med Daniel( mattelärare ) en och en.
Han sa att förra terminen hade det inte gått så bra ju jag hade haft 20,24,21 av 40. Men att jag hade skärpt till mig och jobbat på jätte bra även om jag pratar lite mycket med matilda ibland. och denna termin hade jag haft 29,26,32 av 40. Han sa att jag hade utvecklats jätte mycket och att jag skulle få ett plus för att ha lämnat in alla matteläxor.
Haha, ja det var faktiskt rätt skönt att höra eftersom det inte gick så bra för mig tidigare i matten.
Iaf så har jag också varit i stallet och haft fika x) haha, det va kul. även om jag inte ens fick smaka av tårtan jag hade med mig. Alla är ju så himla glupska xd
Sen fick jag skjuss av annas snälla pappa hem :) och sen satte jag igång med att plugga.
Men jag har pluggat engelska i en och en halv timme, skrivit ut min sista bokrecension och hunit med ett inlägg:D
och jag ska äta snart så jag tänkte plugga i pauserna på uggly betty och desperate housewives (a)

imorgon ska jag vara med bästisen och plugga engelska (a)
jag skriver antagligen imorgonbitti om jag hinner :) lägger ut en bild på bästisen också



puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0