Söndag

hhej !
Idag har jaag och familjen varit hos farmor hela dagen, det va faktiskt väldigt roligt :) vi åt lunch där & fikade och körde krocket (a) haha och jag vann båda gångerna så bra som jag är dårå.
Det tar typ en och en halv timme dit, satt vi kom hem för kanske en timme sen & nu har jag precis duschat och äter korv och pommes frites :D
Och jag väntar på att agnes ska komma till mig för hon ska sova här :) jag vet lite jag ska göra i veckan skriver ner det
Idag: agnes ska sova här
Måndag: ska jag ,agnes & moa hem till lina
Tisdag: lilla syrran fyller år och jag har fortfarande inte köpt ngt, stressigt x)
Onsdag: vara med elin
Torsdag: skritta amy och åka ut med båten sen :)


sen vet jag inte mer ;) skriver imorn eller ikväll
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0