SÖNDAG

Hola
förlåt att jag inte skrivit på länge, men jag har inte haft tid :/.
Skolavslutning var det ju i fredags & jag lovar att lägga in bilder därifrån senare. Jag, Matilda och Elin åkte till Moa och var med henne, vi eller.. Moa bakade chokladbollar, spelade guitarhero & buzz sen åkte vi runt halv fyra till ridningen.
Jag hade apollo och vi hade gymkana, haha och det var sjukt roligt faktiskt efter ridningen så åkte jag, Elin och Moa hem till Matilda och sov där.
Dan efter åkte vi till täby och såg på bio, vi såg en as rolig film som hette baksmällan. Jag och Matilda skrattade as mkt i början så nån ba: säg åt dom att vara tysta x). Sen tog vi tåget hem och sen så sov matilda hos mig, vi hade jätte roligt och vi såg på twilight för typ hundrade gången.
Sen väckte Matilda mig vid typ 11 och skulle dra för hon skulle rida.
& sen dess har jag typ läst två kapitel i ljudet av ditt hjärta, som är den tredje twilight boken :D
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, kollat lite på tv och typ bara tagit det lugnt, och imorgon ska jag,moa,elin och matilda antagligen sova igen :p , vi får se (: nu tjatar mamma på mig att jag ska komma ner och äta.
Jag är inte ett dugg hungrig men aja, jag lägger ut bilderna från skolavslutningen efter jag har ätit.
Vi hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0