trött

Tjoo  :)
Jag & Agnes vaknade för typ en timme sen kanske, så vi hann inte åka och bada med lina och elin, det var väldigt synd :/          Igår åkte jag,pappa, nella & agnes ut med våran båt, vi solade och badade ( fast det var skit kallt ) & åt potatissallad med kyckling. Sen vid typ 9 skulle vi åka hem, när vi var typ utanför grinda så skärde sig motorn, så vi kom ingenstans .. satt pappa fick ringa sjöräddningen och en massa, vi kom inte hem förenst två på natten. Men jag och agnes tog en massa bilder, satt vi hade roligt ändå menmen trist att vi inte kommer kunna åka ut med båten förnst vi bytt motor. Jag lägger in bilder sen, för hälften är på min kamra som inte har ngra batterier och dom andra är på agnes kamra (: så jag lägger ut som senare.
Imorgon så ska jag sova hos agnes, aja nu ska jag typ sola puss puss erica

Kommentarer
Postat av: Denise

Svar: Ja, gud vad kul vi hade. Minns du våran "hopp-i-vattnet-sång" från bryggan? (a) Hehe.

2009-06-26 @ 17:16:53
URL: http://colbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0