TRÖTT !

hej
Jag har varit i skolan idag och vi började klockan nio vi skulle kolla på fotbollsmatch mellan niorna och lärarna x) lärarna vann haha. Vi stog ute i regnet i typ en timme och bara frös, menmen.
Sen så hade vi bild och jag gjorde klart ett bokmärke till min mamma,så snäll som jag är.
& sen hade vi ingen franska och dom som har spanska hade inte det heller. satt vi satt och jobbade på engelskaprovet jag,matilda, tilla och malin.
efterdet typ lunch. sen so och sen idrott som vi inte heller hade. Jag sa ju det från början liksom och alla ba : joo vi har det x)haha. Sen cyklade jag hem och pluggade engelska i en timme sen var jag så trött så jag somnade x) och vaknade nyss.
Vi ska typ äta tacos :D muums, och sen måste jag fortsätta träna till engelska provet som vi har imorgon bitti.
jag var aldrig med agnes idag hon fick inte för hon pluggar inget när hon är med mig xd haha det är rätt sannt faktiskt.

Nu ska jag kolla lite kläder jag vill ha :) haha, jag lägger kanske in en bild senare på dom :)
sen ska jag återgå till pluggandet x)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

eriva då ! du gjorde ditt bokmärke på slöjden inte på bilden :) haha <33

2009-06-03 @ 19:19:51
Postat av: jennifer

elr hur xd tänkte också kommentera dt xd haha sötis nötis ;D

2009-06-03 @ 21:11:26
URL: http://aalderfalk.blogg.se/
Postat av: erica

hahaha ojdå x) <33 haha,

2009-06-05 @ 12:35:51
URL: http://lifeoferiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0