BILDER!


Sara Egertz i stallet, jag tror inte det går att ha roligare en jag & sara har tsm.
älskar henne jätte mycket bäästis


Matilda Wicksell utomlands typ- älskar henne så sjukt mkt, hon får mig alltid att
må bra i alla situationer och bilden är sjukt härlig och jätte fin på henne.


Anna Ringberg- jag vet att jag alltid kan lita på henne och hon är den jag litar på
mest av alla jag känner tror jag faktiskt. älskar henne otroligt mkt



Elin Starck & Henni Hernold i stallet. Jag älskar dom också jätte mycket och har
alltid kul med dom haha.


Agnes Pahlstad i skolan med min bok xd haha det är faktiskt världens bästa bok
jaja. Jag älskar agnes sjukt mkt också och hon betyder väldigt mycket för mig


Matilda Stadigs, som kommer döda mig om hon får se denna bild. Hon hatar
när jag fottar henne, men det struntar jag i. Hon är en sån sjukt skön tjej och
det är så kul att vara med henne varje dag älskar henne väldigt mycket


Malin Olofsson, haha den ända bild jag har på henne tråkigt nog. Men den är fin
det är typ ett år sen? I ishallen xd
haha, hon får allvarligt alla att skratta den lilla figuren. älskar henne också sjukt
mycket.


Moa Björklund, typ på donken xd haha. Den ända bild på henne också men jaja,
hon är så sjukt skön. och hörni har ni varit i miniskogs landet eller ? haha, jag
och moa höll på att ramla av hästarna för vi skratta så mycket


Jennifer Riddersäter Alderfalk, sjukt skön tjej. haha hon är faktiskt väldigt rolig
den lilla ärtan. OCH HON HAR AS FINT BRUNT HÅR. bara så ni vet xd
hah älskar henne också väldigt mycket


DET VA NÅGRA :) HAHA SÄG TILL OM NÅGON VILL VILL VARA MED X)
HAHA, VISSA BILDER ÄR VÄLDIGT GAMMLA, VARFÖR SKRIVER JAG MED STORA BOKSTÄVER
KAN VISSA UNDRA XD DET ÄR FÖR JAG INTE ORKAR TRYCKA BORT CAPS LOCK. SKRIVER
MER IMORGON


Kommentarer
Postat av: ella

SVAR: Tack, vad glad jag blir! :)



Vad kul med så många bilder <3 :D

2009-05-30 @ 18:33:29
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: Mo Björklund

Asså fuck u Erica ! var du tvungen att ta den fulaste bilden ?! <3

2009-05-30 @ 18:47:04
Postat av: erica

hahah ja det var jag :) skicka bílder på dig då din lilla korv <33

2009-05-30 @ 18:49:20
URL: http://lifeoferiica.blogg.se/
Postat av: sebbe grönkvist

erica , du glömde mig xd <333

2009-05-31 @ 13:49:31
Postat av: erica

haha, förlåt :) men du vet att jag tkr om dig också bror <3

2009-05-31 @ 21:06:34
URL: http://lifeoferiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0