Fredag

Hola
har precis kommit hem från stallet. Vi hade teori, ovanligt roligt faktiskt xd Sen red jag stallvärdine ridningen med moa och annie :) vi red slingan ut och reicade som fan haha och sen dressyr i ridhuset sussie var otroligt duktig (a) och jennifer fottade.
Jag lägger ut en bild senare , när jag får den av henne.

Idag ska jag bara ta det lugnt och kolla på tv. Imorgon får jag se vad jag ska hitta på, jag tror jag ska till stallet på typ familjedag xd haha. Jaja, det blir inte speciellt långa inlägg idag men ska bättra mig sen.
Kiss erica


min medryttar häst :D han är absolut bäst limerick!


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag fattar (aa)<33

hah , fan vad kul jag & moaa hade haah , hon bah så nu vet ni vad ni ska göra jag bah : ah , sopa XD hah , :D

2009-05-29 @ 21:48:31
URL: http://aalderfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0