Hemma igen!

Salut!
Nu är jag hemma från stallet. Det var faktiskt sjukt roligt, ridlärarna gjorde en uppvisning och spelade olika som red, haha jessi var typ värsta nybörjaren, sofia var bimbo, anneli typ motorcykelkille, ann borglund var hourseshow fan och trodde allt var som på horseshow xd tina var gammal tant och ngra mer typ xd. haha det va jätte kul. och sen ledde vi hästarna till hagen och jag lädde apollo och gick först (a) haha, han dampade. Sen körde vi brännboll haha och som sagt så suger jag på det menmen.

Nu sitter jag här och äter makaroner och köttbullar och pizza salad. Ska snart iväg till moa, ska sova där med henne och elin. det ska bli kul. (a) och imorgon ska vi åka och kolla på dressyr tävling på skånsta.
Jag skriver imorgon eller kanske hemma hos moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0