Söndag

Sho
jag kom nyss hem från stallet var där med moa och elin och vi kollade på dressyr tävling. Det gick bra för dom faktiskt, men aja.
Igår så sov jah ju hós moa med elin & vi spelade bedminton haha sjukt kul faktiskt. Allvarligt bedminton är as kul , och både moa och elin var duktiga på det satt då blev det roligare. Vi spelade också gitarhero haha så jävla kul det är, jag kör på medium och typ ngn låt på hard :) haha moa kör på expert och hard x) haha och elin typ esey och medium xd :D haha nödvändig information jag vet. Iallafall så hade vi sjukt kul igår. Seriöst det va fan länge sen jag skrattade så mycket.
Vi måste göra om det (a)
jag lägger in bilder senare från min kamra :D

Nu ska jag till trevehallen och hämta ut mitt bankomatkort med mamma (:
och sen ska jag sola :D seriöst det är fan 34 grader hos mig :D jippi
Skriver senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0