Tråååkigt!

Tjo
som rubriken lyder så har jag väldigt tråkigt. :s. Jag är inte ett dugg trött och orkar inte kolla på film och nästan inga inne på msn :o. toppen, vad ska jag göra nu liksom?
Mamma och pappa kollar ngn film därnere i as hög volym, så jag hör inte musiken , ursh vad jag har tråkigt.
Imorgon ska jag till stallet med matilda och elin haha det är typ familjedag så vi kommer kolla på uppvisningar, grilla korv och spela brännboll :) haha rätt kul faktiskt. Har ändå inget bättre för mig, ska åka till stan med agnes också någon dag. Men hon får vänta tills jag fått mitt kort som jag & pappa ska hämta så fort som möjligt.
Jag fyller år om precis en vecka om en halv timme (a) haha, redan liksom? det va inte länge sen jag fyllde 13 och nu redan 14. haha herregud va tiden går fort. Och så får jag moppe nästa år, jippi , pappa kollar redan efter en till mig haha, han tycker det är så roligt typ x)
Pågrund av att jag har så sjukt tråkigt så tänker jag skriva vad jag önskar mig (a) så mina kära vänner kan titta xd haha

Laptop
Mobil
Ipod
ridbyxor
dressyr spö/ sporrar
ridskor
presentkort
kläder
pengar
skor

ja, det är ungefär det och en massa till som jag inte kommer på nu ^ Haha så då vet ni det ja.
Jag tänkte göra ett inlägg med bara bilder på mina älskade kompisar som betyder så mycket för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0